‏بيانيه دفتر آيت الله العظمى منتظرى در مورد كسالت ايشان


‏بسمه تعالى ‏

‏محضر مبارك برادران و خواهران بزرگوار و ارجمند دامت توفيقاتهم

‏ ‏با درود و سلام خدمت شما مردم فهيم و قدرشناس و با تشكر و سپاس بسيار از پرسنل و‏ ‏كارمندان بخش مراقبتهاى ويژه قلب بيمارستان كامكار قم ، بويژه پزشكان گرامى و عزيزى كه در‏ ‏جهت معاينات و معالجات حضرت آيت الله العظمى منتظرى از هيچگونه تلاش و كوششى‏ ‏فروگذار ننمودند.

‏ ‏بدين وسيله معروض می داریم كه حضرت آيت الله منتظرى در تاريخ ‏81/11/15‏ به دليل‏ ‏ناراحتى قلبى به بيمارستان كامكار قم مراجعه و پس از گرفتن نوار قلب و معاينات لازم از ايشان ،‏ ‏بر اساس توصيه پزشكان محترم به مدت سه روز در بخش مراقبتهاى ويژه قلب (سی سی یو) بسترى‏ ‏شدند. بنابر سفارشات موكد پزشكان معالج - مخصوصا عزيزانى كه لطف فرموده از تهران جهت‏ ‏عيادت ايشان به قم آمدند - معظم له پس از ترخيص از بيمارستان احتياج مبرم به استراحت كامل‏ ‏داشته و لذا از دوستان عزيز و مردم شريف تقاضامنديم كه فعلا جهت ملاقات و يا ديدار با ايشان‏ ‏مراجعه نفرمايند; چون با عرض پوزش و معذرت بسيار، نمى توانيم پاسخگوى آن عزيزان‏ ‏باشيم .

‏ ‏از خداوند متعال ، و با دعاى خير شما، بهبودى كامل معظم له را خواستاريم . ان شاءالله در‏ ‏فرصتهاى آتى و با عنايت حضرت حق بتوانيم توفيق خدمتگزارى به آن بزرگواران را بيابيم .

‏ ‏والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته .

‏دفتر حضرت آيت الله العظمى منتظرى ‏

‏‏1381/11/19‏‏